#2 MOJE PLANY CZYTELNICZE NA ROK 2018

   Rok 2017 okazał się być dla mnie dość "okazałym" rokiem pod względem czytelniczym.
Z racji, że jestem dziwnym człowiekiem, listą przeczytanych przeze mnie pozycji w (jeszcze) bieżącym roku podzielę się dopiero w kolejnym wpisie. 
No dobra. Przyznaję się, nie mogę znaleźć listy z przeczytanymi książkami :)
Ale spokojnie, znajdę ją, Chyba.

Wracając do tematu wpisu- zwykłam dzielić listę czytelniczą na dwie części: część pierwsza dotyczyła pozycji, które obowiązkowo muszę przeczytać w danym roku; zaś druga część przedstawiała te, które chciałabym przeczytać, ale na przykład nie mam aktualnie, jak ich "zdobyć", Czasem zdarza się tak, że książki lądują na liście nr 2 tylko dlatego, że na liście obowiązkowej mam limit 20 książek. Ale to już szczegół ;)
Tworzenie Listy Obowiązkowej stwarza swego rodzaju "rygor", co jest dla mnie istotne, gdyż mam patrząc na nią nabieram motywacji i determinacji do czytania, pomimo natłoku obowiązków, z jakim wiąże się klasa maturalna.
Tak więc, Panie i Panowie, oto moja lista nr1, zwana również Listą Obowiązkową:
1. "Studium w szkarłacie" A. C. Doyle
2. "Znak czterech" A. C. Doyle
3. "Przygody SH" A. C. Doyle
4. "Myśl jak SH" M. Konnikova
5. "Krótka historia prawie wszystkiego" Bill Bryson
6. "Lab girl" Hope Jahren
7. "Rok 1984" George Orwell
8. "Charlie i fabryka czekolady" Dahl Roald
9. "Szklany klosz" Sylwia Plath
10. "Dziwny przypadek psa nocną porą" Mark Haddon
11."Nowy wspaniały świat" Aldous Huxley
12. "Folwark zwierzęcy" George Orwell
13. "Akta Odessy"
14. "Zabić drozda" Lee Harper
15. "Urodziłem się pewnego błękitnego dnia" Daniel Tammet
16. "Jak nauczyłem się ośmiu języków" Zygmunt Broniarek
17. "Szewcy" Witkacy
18. "Zimny strach" Karin Slaughter
19. "Mózg Kennedy'ego" Henning Mankell
20. "Opowieści niesamowite" Edgar Allan Poe
Na drugiej liście aktualnie znajduje się osiem pozycji, a są nimi:
1. "Hobbit, czyli tam i z powrotem" Tolkien
2. "Charlie" Chbosky
3. "Carrie" King
4. "Astrofizyka dla zabieganych" Tyson
5. "Mit neuronów lustrzanych" Hickok
6. "Przygody trzech detektywów: Tajemnica jąkającej się papugi" Hitchcock (próba powrotu do mojego dzieciństwa :) )
7. "Wywieranie wpływu na ludzi" Cialdini
8.  "Medicus z Saragossy" Gordon
Lista ta na pewno powiększy się o kilka(naście/dziesiąt*) tytułów w ciągu następnego roku.
Dajcie znać, jakie są wasze czytelnicze plany na nadchodzący rok :)
 

Cóż, nie pozostaje mi już nic innego, jak życzyć sobie czasu i wytrwałości do przeczytania zaplanowanych pozycji, a wam, moi czytelnicy, życzę wspaniałego, pełnego szczęścia, produktywności i sukcesów roku 2018! :)


*niepotrzebne skreślić

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

#1 POWITANIE

#3 STUDY TIP 1: FISZKI WSZĘDZIE, CO TO BĘDZIE, CO TO BĘDZIE? Cz.1